הוצאתי את כל העובדים שלי לחל"ת, האם אני צריך לשלם עבורם דמי ביטוח?


בעקבות תיקון בחוק, מעסיקים יהיו פטורים מתשלום דמי ביטוח לאומי ודמי ביטוח בריאות עבור עובדים שהיו בחל"ת בתקופת משבר הקורונה, בין החודשים אפריל 2020 עד יוני 2021.
הפטור הוא מתשלום דמי ביטוח ולא מדיווח, ולכן עליכם לדווח לנו על העובדים שהיו בחל"ת באופן הבא: 
  • הדיווח עבור עובדים שהיו בחל"ת בשנת 2020 יעשה באמצעות טופס 126 סופי - דיווח מס' 3, משרה 22 (עובד בחל"ת)
  • הדיווח עבור עובדים שהיו בחל"ת בשנת 2021 יעשה באמצעות טופס 126- דיווח מס' 1, משרה 22 (עובד בחל"ת)