שירותי יעוץ, פיקוח ובקרה עבור מוקדי השירות הטלפוני

סנסקום ייעוץ וניהול פרוייקטים בע"מ
מספר מכרז: מ(2041)2020
תאריך פרסום : 19/04/2023
תאריך הגשה : 25/06/2023 בשעה: 12:00
סכום לתשלום: 0  ש"ח

מכרז מספר מ(2041)2020: שירותי יעוץ, פיקוח, ובקרה עבור מוקדי השירות הטלפוני

המוסד לביטוח לאומי מבקש לקבל הצעות עבור לקבלת שירותי יעוץ , פיקוח, ובקרה עבור מוקדי השירות הטלפוני.

תמצית תנאי הסף:  

  1. מחזור כספי בישראל בתחום ייעוץ לשיפור איכות השירות למוקדי שירות טלפוני בהיקף של 500,000 ₪.
  2. ניסיון מוכח של לפחות 5 שנים ב-7 השנים האחרונות במתן שירותי ייעוץ וניהול פרויקטים בתחום ארגון ושיטות להפעלה ושיפור איכות השירות במוקדים הטלפוניים, ולארגוני שירות.
  3.  הצגה של לפחות 5 לקוחות שונים להם סיפק שירותי ייעוץ בתחום ארגון ושיטות לשיפור איכות השירות ב-10 השנים האחרונות כאשר מתוכם לפחות 2 לקוחות הם מהשנה האחרונה.
  4. הצגה של לפחות 3 פרויקטים לשיפור איכות השירות, פיצויים ותפוקה, במוקדי שירות שביצע ב-5 השנים האחרונות כאשר לפחות אחד מהם התבצע במוקד טלפוני גדול (כ-200 עמדות לפחות.

פירוט מלא של התנאים המוקדמים להשתתפות במכרז, כאמור במפרט שבגוף המכרז, ובהסתמך על תקנה 6 לתקנות חובת המכרזים.

 

אופן קבלת מסמכי המכרז והגשת ההצעות:

  1. את מסמכי המכרז ניתן להוריד מראש עמוד זה ("קובץ המכרז").   הגשת ההצעה למכרז אינה כרוכה בתשלום.
  2. שאלות הבהרה יופנו לנציג המוסד דוד בהט, עד ליום חמישי, בתאריך 11.05.2023, בדוא"ל:    dudub@nioi.gov.il
  3. תשובות לשאלות הבהרה יפורסמו באתר הביטוח הלאומי בכתובת הנ"ל באופן מרוכז ללא פרוט שם הפונה עד ליום שלישי, בתאריך 06.06.2023.
  4. את ההצעות יש להגיש ביד או באמצעות שליח לתיבת המכרזים של המוסד לביטוח לאומי, המשרד הראשי, רח' יפו 217 , קומה 1. (גישה נוספת גם מרחוב שדרות הרצל 6) יש לוודא קבלת אישור מסירה.
  5. המועד האחרון להגשת ההצעות– יום ראשון, בתאריך 25.06.2023, עד השעה 12:00. הצעות אשר יוגשו באיחור לא יילקחו בחשבון.
  6. המוסד לביטוח לאומי שומר לעצמו את הזכות לבטל מכרז זה מכל סיבה שהיא.