פרסום חדש - סיכום פעילות אתר הביטוח הלאומי בשנת 2020


תאריך פרסום: 14.04.2021

שנת 2020 התאפיינה בהתפרצותו של נגיף הקורונה, אשר גרם בין היתר לרבים מאזרחי המדינה להפסיק לעבוד, לחלות ולהימצא הרבה בבית. הביטוח הלאומי בתפקידו כגוף לביטוח סוציאלי שנותן הגנה כלכלית לכל תושב שנקלע למצוקה, היה אמון על תשלום קצבאות למבוטחים שבשל משבר הקורונה איבדו ברגע אחד את מקור פרנסתם.

בעקבות המשבר, נעשו פעולות להיטיב עם ציבור המבוטחים, ונוצר צורך בפיתוח והנגשת שירותים דיגיטליים בהתאם להחלטות הממשלה והצרכים שעלו מהשטח.

הקורונה היוותה מעין מאיץ שירותים דיגיטליים, אשר הביא לגידול משמעותי בנפחי הפעילות בדיגיטל.
אם במהלך השנים נמדדה מגמת עליה וגידול יציבים בצריכת השירותים, אזי בשנת 2020 נצפה גידול של מאות אחוזים בצריכת השירותים, החל מאתרי המידע וכלה בשירותי חישובי קצבה, הגשת תביעות, דיווחים ועד לשימוש בשירות האישי.
גם ציבור שלא היה בעל אוריינות דיגיטלית נאלץ כתוצאה מסגירת הסניפים לקהל, להיכנס לאתר ולצרוך את השירותים המוצעים.

בתקופה זו, האתר זכה לחשיפה ולכניסות ממספר מדינות ואזורים רחב מאד אשר בכל 15 שנות פעילות האתר לא היו כדוגמתם.
גם האתרים בשפות נצפו מיליוני פעמים ובהשוואה לשנים קודמות, גם בכניסות אליהם חל גידול של 
מאות אחוזים.

בשנת 2020 הביטוח הלאומי עמד בחזית השמירה על ביטחונם הסוציאלי של אזרחי המדינה, ועשה את מירב המאמצים כדי להיות נגיש וזמין בערוצים הדיגיטליים.

לצפייה בפרסום לחצו כאן