הודעה למעסיקים בנוגע לפטור מתשלום דמי ביטוח עבור עובדים בחל"ת


תאריך פרסום: 17.03.2021

אנו שמחים לבשר לכם שבעקבות תיקון בחוק, מעסיקים יהיו פטורים מתשלום דמי ביטוח לאומי ודמי ביטוח בריאות עבור עובדים שהיו בחל"ת בתקופת משבר הקורונה, בין החודשים אפריל 2020 עד אפריל 2021.

שימו לב, הפטור הוא מתשלום דמי ביטוח ולא מדיווח, ולכן עליכם לדווח לנו על העובדים שהיו בחל"ת באופן הבא: 

  • הדיווח עבור עובדים שהיו בחל"ת בשנת 2020 יעשה באמצעות טופס 126 סופי - דיווח מס' 3, משרה 22 (עובד בחל"ת)
  • הדיווח עבור עובדים שהיו בחל"ת בשנת 2021 יעשה באמצעות טופס 126- דיווח מס' 1, משרה 22 (עובד בחל"ת).

מידע מפורט בנוגע לאופן הדיווח, וכן הנחיות לגבי החזרים למעסיקים ששילמו דמי ביטוח עבור עובדים בחל"ת, יפורסמו באתר בימים הקרובים.

אנו מאחלים לכם חג שמח, בריאות איתנה, וחזרה מהירה לשגרה.