שירות טלפוני עם מתורגמן לשפת הסימנים


הביטוח הלאומי מאפשר לאנשים עם מוגבלות בשמיעה לקבל שירות מהמוקד הטלפוני באמצעות מתורגמן לשפת הסימנים.

השירות ניתן בשעות הפעילות של המוקד הטלפוני: בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 ל-17:00.

איך מקבלים את השירות?

  • לקבלת השירות יש למלא בקשה ונציג מטעמנו יחזור אליכם.
  • השירות ניתן בשלב זה באמצעות מחשב ב-zoom, לכן יש למלא בטופס הבקשה פרטי התקשרות לשליחת קישור לשיחת zoom ונציג שירות יחזור אליכם בהקדם האפשרי.