שירות חדש בביטוח הלאומי: שליחת מסמכים באינטרנט


תאריך פרסום: 14.01.2016
שירות חדש בביטוח הלאומי-שליחת מסמכים באינטרנט ישירות לסניפים ולמחלקות הרלבנטיות. השירות מאפשר שליחת מסמכים באמצעות תהליך  הזדהות קצר ופשוט, והמסמכים יגיעו ישירות לפקיד המטפל. לביטוח הלאומי מוגשים כ- 10 מיליון מסמכים בשנה.

הביטוח הלאומי מרחיב את השירותים באינטרנט ומהיום, אין יותר צורך לשלוח פקס, מכתב בדואר, או לגשת לתיבת השירות בסניפים, ניתן להיכנס מהמחשב או מהטלפון הנייד לאתר הביטוח הלאומי ולהעביר מסמכים ישירות לפקידים המטפלים בנו. השירות מיועד לכל מי שמעוניין לעדכן את הביטוח הלאומי במידע חדש או נוסף, ולשלוח מסמכים בקשר לתביעה לקצבה, המטופלת בביטוח הלאומי.

השירות החדש נוסף על מגוון  שירותים חדשים באינטרנט שמוצעים לציבור- הגשת תביעות לקצבאות במגוון נושאים, מחשבונים לבדיקת זכאות לקצבה וחישוב גובה הקצבה, הזמנת אישורים, ומגוון שירותים באתר השירות האישי כולל אפשרות לצפייה במכתבים שנשלחו אלינו וברשימת המסמכים שהעברנו לסניף.

שר הרווחה והשירותים החברתיים ח"כ חיים כץ: " הביטוח הלאומי הופך להיות נגיש וידידותי יותר, ומרחיב את הפעילות שלו למען מימוש זכויות הציבור. אנו נמשיך ונפתח שירותים חדשים, נקצר הליכים בירוקרטיים  ונתקן תקנות שייקלו על הזכאים לקבל את המגיע להם".

מנכ"ל הביטוח הלאומי פרופ' שלמה מור יוסף: "אנחנו מפתחים מגוון שירותים חדשים המותאמים ללקוחות, שירותים דיגיטליים ואוטומטיים, הביטוח הלאומי מצוי כיום בחזית הקדמה של השירותים המקוונים המוצעים לציבור."