יישום, הטמעה ותחזוקה של מודול תמלול ואנליזת שיחות במערכת הקלטת השיחות הפועלת במוקדי השירות הטלפוני במוסד לביטוח לאומי

 
מספר מכרז: ת(26)2013
תאריך פרסום : 15/11/2020
מועד אחרון להגשת פניות : 30/11/2020 בשעה: 12:00
סכום לתשלום: 0  ש"ח

המוסד לביטוח לאומי מעוניין להתקשר עם  חברת ITNAVPRO'' לצורך יישום, הטמעה, אינטגרציה ותחזוקה של מודול תמלול ואנליזת שיחות (Speech Analytics) במוקדי השירות הטלפוני של הביטוח הלאומי.

כלל התשתיות הטכנולוגיות במוקדי השירות הטלפוני בביטוח לאומי ובכללן מערכת הקלטת השיחות VERINT  סופקו, הותקנו, מפותחות ומתוחזקות על ידי חברת 'ITNAVPRO' אשר זכתה במכרז מס' ת(26)2013 , להקמת תשתיות קונטקט סנטר .

התשתית הטכנולוגית המשרתת את מוקדי השירות מתבססת על טכנולוגית הקלטת שיחות ייחודית וקניינית של חברת VERINT'  '. מודול תמלול ואנליזה של שיחות מוקלטות מבית VERINT מהווה מרכיב אינטגרלי במערכת ההקלטות, שכן הוא כולל את כל הממשקים, רכיבי התוכנה והרישוי הנדרשים לצורך גישה, אחזור ופענוח תקין של המידע המנוהל במערכת ההקלטות, באופן מובנה וסטנדרטי במערכת,  בהתבסס על טכנולוגיה פרטית וקניינית של היצרן.

על פי חוות דעת הגורם המקצועי במוסד לביטוח לאומי והצהרת היצרן, מדובר בהתקשרות עם "ספק יחיד", מכיוון שחברת 'ITNAVPRO ' הינה הגורם היחיד שמסוגל לבצע את הפרויקט האמור. לאור זאת, מדובר ב "ספק יחיד"  על פי תקנות חובת המכרזים.

אם לדעתכם ובהתאם לתקנות חובת המכרזים קיים ספק אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות האמורה לעיל, אתם מתבקשים לפנות אל מר מוטי מסיכה עד ליום שני 30.11.2020 שעה 12.00 בדואר אלקטרוני : motim@nioi.gov.il

פרסום זה הינו על פי תקנה 3א'  לתקנות חובת המכרזים.