תמיכה לתוכנת מדף לניהול וביצוע סקרים

 
מספר מכרז: ת(50)2011
תאריך פרסום : 07/05/2023
מועד אחרון להגשת פניות : 22/05/2023 בשעה: 12:00
סכום לתשלום: 0  ש"ח

הביטוח הלאומי מבקש להתקשר עם חברת 'טופ סולושנס' לצורך תמיכה ותחזוקה למערכת "נמלה" המשמשת לניהול ממוחשב של סקרי שביעות רצון של מבוטחים, סקרים מחקריים, סקרי עובדים ועוד'.  

עפ"י חוות דעת הגורם המקצועי בביטוח הלאומי מערכת "נמלה" נתמכת ומתוחזקת על ידי חברת 'טופ סולושנס' והיא החברה היחידה המסוגלת לספק שירותים אלה, ולכן מדובר ב"ספק יחיד" על פי תקנות חובת המכרזים.

אם לדעתכם, ובהתאם לאמור בתקנות חובת המכרזים, קיים ספק אחר המסוגל לספק את השירות, או המוצר כאמור לעיל, אתם מתבקשים לפנות למר להב כראדי, עד ליום  שני  22.05.2023 בשעה 12:00, באמצעות דואר אלקטרוני:   hozim@nioi.gov.il

פרסום זה הינו על פי תקנה 3א' לתקנות חובת המכרזים.