ביצוע פעולות

Skip Navigation Linksדף הבית > סניפים וערוצי שירות > מוקד טלפוני ארצי

סניפים וערוצי שירות - מוקד טלפוני ארצי

באמצעות הטלפון תוכל לקבל מגוון רחב של שירותים:

  • מענה טלפוני בסניף המטפל  בנושאים הבאים בלבד: גבייה ממעסיקים, שיקום.
  • מוקד טלפוני ארצי - בטלפון 6050* או 04-8812345 מכל מכשיר טלפון, בזק וסלולארי.
    השירות ניתן בימים א' - ה' בין השעות 8:00 - 17:00 ב-4 שפות: 
    עברית,ערבית רוסית ואמהרית. 
    לאחר שעות הפעילות יינתן מענה טלפוני ממוחשב עם הקשת מספר זהות וקוד סודי‏.
       
       
         השירותים הניתנים במוקד הטלפוני :
    • מידע כללי 
    • בירורים - מידע אישי
    • הזמנת אישורים – האישור יישלח לביתך בדואר
    • תשלום חובות בדמי ביטוח באמצעות כרטיס אשראי כולל מידע על יתרת החוב.
    • הזמנת שוברי תשלום
    • הזמנת טפסים ריקים וחוברות הסברה

חשוב לדעת!

  • לשם קבלת שירות טלפוני עליך להצטייד במספר תעודת זהות ובקוד סודי‏
     אם אין ברשותך קוד סודי, תתבקש להזדהות במספר שאלות, זאת כדי להבטיח ככל האפשר, שמידע אודותיך לא יועבר לגורמים שאינם מוסמכים לקבל מידע אודותיך.
  • קוד סודי‏ ניתן להזמין כאן או באמצעות פנייה למוקד הטלפוני, והקוד יישלח לביתך. הקוד שהוזמן יישלח לכתובת המופיעה ברישומי הביטוח הלאומי.
     אפשר לקבל קוד סודי גם בסניף.
     
    לתשומת לבך, בפנייה אל המוקד הטלפוני, אם קיים עבורך קוד סודי, המערכת במוקד הטלפוני תבקש ממך תמיד להקיש קוד סודי. אם הקוד הסודי אינו ידוע לך, ואתה מעונין לקבל אותו, נא התעלם מהבקשה להקשת קוד סודי והמתן להעברתך לנציג שירות, וממנו עליך לבקש שישלח את הקוד לכתובתך.
  • לא ניתן להגיש תביעות, מסמכים או לדווח על שינויים בפרטים אישיים באמצעות הטלפון.