דלג לתוכן ראשי
מוקד טלפוני ארצי *6050 או 04-8812345
Logo

פנו אלינו

 

תוכלו לפנות אלינו באמצעות האתר בבירורים אישיים, בשאלות כלליות, לתלונות לאגף פניות הציבור ולמתן משוב על האתר.

בירורים אישיים​​

מענה לברורים אישיים.
בשל צנעת הפרט, חלק מהתשובות ינתנו בטלפון.

פנייה לסניף שלך

מענה לברורים בסניף שלך.

שאלות כלליות

מענה לשאלות כלליות.
בשל צנעת הפרט אתה מתבקש לא לציין מידע רפואי אישי.

טופס בירורים לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, חרשות, אילמות

מענה לברורים אישיים עבור אנשים עם חירשות וכבדי שמיעה.

פנייה לאגף פניות הציבור

מענה על תלונות או השגות על החלטות הביטוח הלאומי. הטיפול בפניות לאגף פניות הציבור מצריך, בדרך כלל, עריכת בירורים שונים, והוא אינו מיידי. לפיכך אנו מציעים לך למצות את האפשרות לפנות בערוצים האחרים המפורטים בדף זה או באמצעות המוקד ה​טלפוני, הסניפים וערוצים נוספים​.

משוב

מתן משוב על האתר.

שאלון שביעות רצון מהוועדות הרפואיות​​

​אם במהלך השבועיים האחרונים הופעת לפני ועדה רפואית של הביטוח הלאומי, נודה לך אם תקדיש לנו כמה דקות מזמנך, ותענה על שאלון זה.​

הזמנת שירותי תמלול/ תרגום לשפת הסימנים​​

מבוטחים עם מוגבלות בשמיעה, חרשות או אלמות זכאים לקבל בוועדה הרפואית שירותי תמלול/תרגום לשפת הסימנים

 
Please Wait