טופס פנייה לאגף פניות הציבור


לתשומת לבכם, 

לפני שליחת הפנייה, מומלץ להיכנס: לאתר שירות אישי, בו תוכלו למצוא מכתבים, פרוטוקולים אישורים וכן מידע על תשלומים.

הטופס נועד לשימוש על ידי ציבור המבוטחים המעוניינים להתלונן על כל נושא בתחומי הפעילות של הביטוח הלאומי.
* שדה חובה
*
*
*
*
כולל ספרת ביקורת
 

על מנת לשמור על פרטיותך, מענה לשאלות אישיות מחייב קוד סודי. אם אין לך קוד סודי, ניתן להזמינו ויישלח אליך בדואר ישראל.
ניתן לשלוח פניה אישית גם באמצעות האתר שירות אישי.
לשאלות כלליות ניתן לפנות למוקד הטלפוני 6050* או 04-8812345 בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 עד 17:00.

*
*
*
*
אין אפשרות להעתיק לשדה זה, נא הקלד ידנית.
*
לתשומת לבכם, אורך תוכן ההודעה מוגבל ל-1500 תווים ולא ניתן להשתמש בתווים כגון: < > &
צירוף קבצים ניתן להעלות מסמכים מסוג: PDF, PNG, JPG, TIFF בלבד. גודל מקסימלי של קובץ הוא עד 3 MB.