עדכונים לציבור בעקבות מצב החירום


תאריך פרסום: 25.06.2025

icon קבלת קהל וועדות רפואיות בסניפים

קיום ועדות רפואיות 

החל מיום חמישי ה-26/6/25 ובהתאם להנחיות פיקוד העורף - הועדות הרפואיות יתקיימו כבימי שגרה בכל סניפי הביטוח הלאומי

קבלת קהל בסניפים

  • החל מיום חמישי ה-26/6/25 ובהתאם להנחיות פיקוד העורף - תתקיים קבלת קהל כבימי שגרה בכל סניפי הביטוח הלאומי ובזימון תור.
  • בסניף חיפה תתקיים קבלת קהל טלפונית עקב פגיעה בסניף.

icon הקדמת תשלום קצבאות של חודש יוני

בשל המצב הביטחוני, נקדים את תשלום הקצבאות האלה:

אזרח ותיק, שאירים, נפגעי עבודה, מזונות, נכות כללית, שירותים מיוחדים לנכים קשים, ניידות, סיעוד ואסירי ציון ישולמו ב- 25.6.25 במקום ב- 29.6.25.

icon מוקדים טלפונים

מוקד חירום 02-6269999 לסיוע מיידי לפצועים ולמשפחות השכולות 

המוקד יפעל בימים א-ה בשעות 8:00- 18:00

מוקד הטלפוני 6050*  

יעבוד כרגיל, אך צפויים עומסים בעקבות המצב הביטחוני והצרכים במסגרת המלחמה. 

iconסיוע  לפצועים ולמפונים

  • פצועים בינוני עד קשה, יקבלו מאיתנו סיוע של כ-6,500 ₪ באופן מיידי על מנת לעזור להם בשלבים הראשונים בתקופת האשפוז. עובדי השיקום יגיעו לפצועים ששוהים בבתי החולים לטובת מיצוי זכויות ועזרה ככל הניתן.
  • טיפול במפונים: צוותים של ביטוח לאומי יצאו לחלק מבתי המלון שאליהם פונו האזרחים שביתם נפגע.
    במהלך הימים הקרובים הצוותים ימשיכו לפקוד את בתי המלון לטובת סיוע ומיצוי זכויות.

icon תשלום קצבאות

נמשיך את תשלום הקצבאות ורציפות התשלומים באופן שוטף כבשגרה.

icon טיפול ברכבים של  מוגבלים בניידות שנפגעו במתקפות האיראניות

אם נגרם נזק ׳לרכבי מוגבלים בניידות׳ בעקבות המתקפות האיראניות, ניתן לפנות למס רכוש - הגוף המוסמך לטיפול בנזקים אלה. 

לאחר קבלת אישור ממס רכוש - יש לפנות עם האישור לביטוח הלאומי על מנת לבחון  קבלת אישור להחלפת רכב והלוואה חדשה.

icon עדכונים שוטפים

  • נעשתה הערכת מצב עם נותני שירותי סיעוד על טיפול באזרחים ותיקים סיעודיים בכלל ועריריים בפרט. סוכם על מעקב וזיהוי צריכים רפואיים וסוציאליים עבורם במהלך מצב החירום וטיפול בהתאם.
  • מרכזי החוסן וקווי נט״ל תוגברו. כל מי שמרגיש מצוקה בעקבות הביטחוני מוזמן לפנות אליהם באופן ישיר בטלפון 3362*
  • התקבלו מספר פניות של נפגעי פעולות איבה ומשפחות שכולות שהמצב הבטחוני מעורר אצלם ׳טריגר׳ וחרדה', ועל כן הביטוח הלאומי ממליץ למי שזקוק לפנות למטפל האישי שלו או לקווי החירום לטובת סיוע נפשי.
  • מערך הסייבר של הביטוח הלאומי בארגון ערוך ומוכן לתרחישים בהתאם למצב הביטחוני.

נמשיך לעדכן אתכם באופן שוטף באתר ובערוצי הסושיאל שלנו! 
מאחלים ימים טובים, שקטים והצלחה לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון