דלג לתוכן ראשי
מוקד טלפוני ארצי *6050 או 04-8812345
Logo

ביצוע פעולות

סניפים וערוצי שירות - פנייה לסניף שלך

פנייה ישירה באמצעות האתר

תוכל לפנות לסניף שלך לבירור בנושאים שונים באמצעות האתר בטופס מאובטח - טופס פנייה לסניף שלך. עם קבלת פנייתך, תישלח אליך הודעה בדואר האלקטרוני המאשרת את קבלת פנייתך ומספר פנייתך אצלנו.

תשובה בעניינך תישלח אליך לאחר מכן, בהקדם.


הגשת תביעות ושליחת מסמכים

תוכל לפנות ישירות לסניף שלך כדי להגיש תביעות, לשלוח מסמכים ואישורים, להודיע על שינויים, וכן לבקש מידע והבהרות בנושאים שונים בערוצים הבאים:

  • אתר האינטרנט- הגשת תביעות מקוונות, שליחת מסמכים 
  • פקס - יש לשלוח את הפנייה למספר הפקס של המחלקה המטפלת. לאיתור מספר הפקס יש ללחוץ על שם היישוב ברשימת הסניפים או להקליד את שם הסניף או את שם היישוב תחת "חיפוש סניף" בסרגל הכלים העליון בדף זה.
  • דואר
  • תיבת שירות - תיבת השירות נמצאת בכניסה לסניף. תוכל להניח בתיבה מסמכים בכל שעה שנוחה לך.

בכל פנייה חשוב לציין באופן ברור את מספר תעודת הזהות ואת שם המחלקה המבוקשת.

שים לב,

את המסמכים הבאים אי אפשר לשלוח בפקס או באתר, אלא יש להגיש את המסמך המקורי או העתק של המסמך כשהוא מאומת על-ידי עורך-דין (אימות המסמך צריך להיות מקורי ולא העתק):

  • צו ירושה
  • צוואה
  • צו קיום צוואה
  • ייפוי-כוח בלתי חוזר להעברת נכס
  • צו מינוי אפוטרופוס
  • תביעה לדמי מזונות, כולל פסק-דין מזונות והסכם גירושין 
  • חשבונית
  • אישור חיים של מבוטח השוהה בחו"ל
 
Please Wait