איך מנפיקים קוד למענה טלפוני?


בדף הראשי יש ללחוץ  על הקישור "הזמנת קוד לאינטרנט וקוד סודי" או  שניתן ללחוץ כאן

לאחר לחיצה על הקישור נפתח דף שבו מופיעה האפשרות לבצע הזמנת קוד אישי לאינטרנט ומתחתיו גם האפשרות להזמין קוד סודי למוקד הטלפוני.

מתחת ל"קוד סודי" יש ללחוץ על "הזמן עכשיו".

לאחר לחיצה על "הזמן עכשיו" יש להכניס את מספר הזהות ותאריך הלידה של המבוטח עברו רוצים להזמין את הקוד, בנוסף יש להכניס דואר אלקטרוני (ניתן להשתמש בכל דואר אלקטרוני בשלב זה ולא חובה להכניס דווקא את המייל של המבוטח עצמו) בשדות של "דואר אלקטרוני" וגם ב"אימות דואר אלקטרוני".

לאחר לחיצה על "שלח" יופיע מסך לאישור או לתיקון הפרטים. לאחר לחיצה על "אישור" יישלח מייל לכתובת שהוזנה. במידה והמייל יתעכב מספר דקות, יש לבדוק גם בדואר זבל או בתיקיית "כל הדואר".

במייל שיישלח יופיע קישור "לחץ כאן על הקישור לביצוע הזדהות". לאחר לחיצה על הקישור יש למלא את המספר זהות, תאריך לידה ותאריך הנפקת התעודת זהות.  בנוסף יש להכניס את הטלפון הנייד ואת המייל שאליו רוצים לקבל את הקוד (שאין צורך להכניס דווקא את המייל ואת הנייד של המבוטח).

בנוסף יש לסמן את "אני לא רובוט" ואת "קראתי והבנתי את תנאי השימוש".

לאחר מכן יש ללחוץ על "שלח אליי קוד סודי" ואז הקוד יישלח למייל ולנייד שהמבוטח ציין.