כיצד מעדכנים את כתובת המייל ופרטים נוספים?


באזור האישי, בתפריט בצד ימין, ניתן ללחוץ על פרטים אישיים, על "עדכון פרטי התקשרות" ועל "שינוי פרטי התקשרות".

בשלב הראשון יש לעדכן את הדואר האלקטרוני. האפשרויות שיופיעו על המסך הן: "

- אני מאשר/ת שכתובת הדואר האלקטרוני שלי היא: ...",

- "אין לי כתובת דואר אלקטרוני או שאיני מעוניינ/ת להשתמש בה",

- "ברצוני לעדכן את כתובת הדואר האלקטרוני שלי".
לאחר לחיצה על "ברצוני לעדכן..." ניתן להזין כתובת דואר אלקטרוני חדשה. לאחר הזנה יופיע מסך שבו יהיה על המבוטח להקיש קוד אימות שנשלח אליו לדואר האלקטרוני.

לאחר הקשת קוד האימות ניתן לעבור למסך הבא שבו יש להזין את מספר הנייד.

בדומה לשלב הקודם, גם בשלב של הזנת מספר הנייד יופיעו האפשרויות הבאות:

- "אני מאשר/ת שמספר הטלפון הנייד שלי הוא: ...",

- "אין לי טלפון נייד או שאיני מעוניינ/ת להשתמש בה",

- "ברצוני לעדכן את מספר הטלפון הנייד שלי", וגם כאן יהיה צורך להקיש קוד אימות שיישלח למבוטח בהודעת SMS לנייד.

בשלבים הבאים ניתן לעדכן גם את מספר הטלפון הנייח (או לעדכן שאין) ואת הכתובת למכתבים ללא צורך בהקשת קוד אימות.

בשלב האחרון יש ללחוץ על "אישור" כדי לאשר את השינויים או לחלופין על "קודם" כדי לחזור אחורה ולבצע תיקונים במידת הצורך.