שירותים מותאמים לאנשים עם מוגבלות בשמיעה או בראייה


אנחנו רואים חשיבות רבה בהענקת שירות איכותי, מקצועי, שוויוני ונגיש לכל תושבי ישראל, ובכללם לאנשים עם מוגבלות. לפניכם מידע על השירותים המותאמים בביטוח הלאומי לאנשים עם מוגבלות בשמיעה או בראייה.

שירות טלפוני עם מתורגמן לשפת הסימנים

קבלת שירות מהמוקד הטלפוני באמצעות מתורגמן לשפת הסימנים.
השירות ניתן בשעות הפעילות של המוקד הטלפוני: בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 ל-17:00.

השירות ניתן בחינם, ואין צורך בהרשמה מוקדמת.

כניסה לשירות תרגום מרחוק באמצעות מחשב נייח או טלפון נייד

כניסה לשירות תרגום מרחוק באמצעות מחשב נייח  - לניהול השיחה נדרש מיקרופון ומצלמה במחשב הנייח.

בשלב זה לא ניתן לקבל את השירות באמצעות טלפון נייד.

טופס בירורים לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, חרשות, אילמות

למילוי טופס מותאם לחצו כאן 

מוקד תמיכה טכנית לאנשים עם מוגבלות בראייה 9366*  

מוקד תמיכה טכנית לאנשים עם לקויות ראייה, מאפשר לקבל עזרה ותמיכה בכל הקשור לשימוש באתר באמצעות טכנולוגיה מסייעת.

המוקד פועל בטלפון: 9366* בימים:

  • ראשון, שני, רביעי וחמישי בין השעות 08:30 עד 16:00  
  • שלישי בין השעות 08:30 עד 20:00

שירותי הנגשה 

אנחנו נמצאים בתהליך מתקדם של הנגשת הסניפים, נהלי העבודה והשירותים לאזרח, ובכלל זה שירות המוקד הטלפוני ואתר האינטרנט.
ההנגשה באה לידי ביטוי בהיבטים פיזיים (רמפות, מעליות, שירותים, שילוט, דלפקים) ובהיבטים של מתן השירות (הדרכה, הכוונה, מילוי טפסים, שירות פרונטלי).

למידע מורחב על שירותי ההנגשה בסניפים ובאתר  לחצו כאן