המעסיק חייב לרשום בכל דיווח את המידע הבא:
- כל הפרטים של העובד: שם פרטי, שם משפחה, שנת הלידה ומספר תעודת הזהות.
דיווח שיועבר אלינו בלי פרטי העובד, ייחשב כאילו לא הוגש.
שים לב, אי- רישום פרטי העובד, או רישום לא נכון עלול לפגוע בזכויות העובד בביטוח הלאומי, גם אם שולמו עבורו דמי ביטוח. כמו כן אם קרה לעובד מקרה המזכה אותו בקצבה, ובזמן המקרה המעסיק לא הסדיר את רישומו כחוק או לא שילם דמי ביטוח במועד, רשאי הביטוח הלאומי לדרוש מהמעסיק את השווי הכספי של הקצבאות ששולמו לעובד בשל אותו מקרה, נוסף על דמי הביטוח. - לפרט בכל דיווח: מספר שעות ההעסקה, מספר ימי ההעסקה ושכר עבור כל אחד מהחודשים המפורטים בדוח.
כמו כן, יש לסמן מהו סוג העבודה ובאילו ימים מתבצעת העבודה.